XSluiten
Profiteer meer met onze exclusieve Ledentarieven.
Log in of word nu lid!
 
Pagina afdrukken Deze pagina afdrukken Naar een vriend sturenNaar een vriend sturen
MARQUEE IMAGE

Wat zijn E-Certs?


E-Certs (Elektronische certificaten) zijn virtuele kortingen en speciale aanbiedingen die beperkte tijd geldig zijn en die alleen kunnen worden gebruikt wanneer u boekt via radissoncollection.com, radissonblu.com, radisson.com, radissonred.com, parkplaza.com, parkinn.com, en countryinn.com met uw persoonlijke E-Cert-code.

E-Certs worden gewoonlijk per e-mail aan een specifieke klant toegekend. U kunt geen E-Cert aanvragen, maar u kunt er in de toekomst voor in aanmerking komen als u lid wordt van Radisson Rewards en zich aanmeldt voor het ontvangen van wekelijkse aanbiedingen.

Reserveringen die u maakt met E-Certs kunnen alleen worden geboekt op merkenwebsites. Ze kunnen niet worden gebuikt als u boekt via online reisbureaus, hotels, reisbureaus of reservering callcenters.

  • U hebt de E-Cert-code die u hebt ontvangen nodig om het E-Cert in te wisselen.
  • Vul via het boekingspaneel uw bestemming, reisdata en E-Cert-code in en ga door met uw reservering.
  • Indien u vergeet uw code in te vullen, krijgt u later in het boekingsproces nogmaals de kans uw E-Cert-code in te vullen, voordat u uw reservering bevestigt.
  • De desbetreffende korting wordt toegepast op het moment van boeken.
  • E-Certs worden gesloten bij een reserveringsbevestiging en kunnen slechts één keer worden gebruikt.

Uw E-Cert bekijken

Voer de onderstaande code in en bekijk de details van een open E-Cert. Indien u Radisson Rewards-lid bent, kunt u inloggen op uw account en een lijst openen met E-Certs die gekoppeld zijn aan uw account.
(Voorbeeld: E0123456789)



Vragen en antwoorden over E-Certs

Ik ben mijn E-Cert-nummer kwijt. Hoe kan ik het terugvinden?

Ik ben ingelogd op mijn Radisson Rewards-account om mijn E-Certs te bekijken, maar ik zie ze niet vermeld staan. Waar kan ik ze terugvinden?

Mijn E-Cert is open en klaar voor gebruik, maar wordt niet toegepast wanneer ik het tijdens het boeken probeer te gebruiken. Wat moet ik doen?

Ik ben vergeten mijn E-Cert te gebruiken bij het boeken van mijn reservering. Kan ik het nog steeds gebruiken?

Kan ik een E-Cert-reservering na het boeken wijzigen?

Kan ik mijn E-Cert-reservering annuleren en het E-Cert voor een andere reservering gebruiken?

Kan ik mijn E-Cert gebruiken om een hotelverblijf voor iemand anders te boeken?

Ik probeer mijn E-Cert te gebruiken, maar volgens de website heb ik het al gebruikt. Wat moet ik doen?

Ik kan met mijn E-Cert meer dan één kamer boeken, maar ik wil het E-Cert voor afzonderlijke reserveringen gebruiken. Is dit mogelijk?

Ik heb meerdere E-Certs, kan ik die allemaal voor één reservering gebruiken?

Ik heb een elektronische cadeaubon (e-certificaat of e-giftcard) die kan worden gebruikt bij Radisson Blu®, Park Inn® by Radisson en Missoni hotels in Europa en het Midden-Oosten. Is een E-Cert hetzelfde als mijn e-giftcard?


’Ik ben mijn E-Cert-nummer kwijt. Hoe kan ik het terugvinden?

Indien u lid bent van Radisson Rewards, kunt u inloggen op uw account en een lijst inzien van uw open E-Certs. Indien u geen Radisson Rewards-lid bent, of als het E-Cert niet gekoppeld is aan uw Radisson Rewards-account, dan vindt u het nummer in de e-mail die u hebt ontvangen. Indien u deze e-mail niet meer hebt, wordt ervan uitgegaan dat het E-Cert verloren is gegaan. Het kan in dat geval niet worden vervangen.

Ik ben ingelogd op mijn Radisson Rewards-account om mijn E-Certs te bekijken, maar ik zie ze niet vermeld staan. Waar kan ik ze terugvinden?

Verlopen E-Certs staan niet vermeld. Het is mogelijk dat uw E-Cert niet langer beschikbaar is. Om te controleren of het E-Cert nog gebruikt kan worden, kunt u naar de details gaan via de zoekfunctie op deze pagina of door op de link te klikken van de aanbieding in de e-mail die u hebt ontvangen. De meeste E-Certs zouden gekoppeld moeten zijn aan uw Radisson Rewards-account, maar als u er een hebt die niet staat vermeld, maar wel beschikbaar zou moeten zijn, dan kunt u deze nog steeds verzilveren door de E-Cert-code in te voeren tijdens het boekingsproces.

Mijn E-Cert is open en klaar voor gebruik, maar wordt niet toegepast wanneer ik het tijdens het boeken probeer te gebruiken. Wat moet ik doen?

Bekijk de algemene voorwaarden van uw E-Cert-aanbieding om te bevestigen dat de reservering die u tracht te boeken voldoet aan de voorwaarden die gelden voor deze E-Cert. Deelnemende hotels, boekingsdata en van toepassing zijnde tarieven verschillen per E-Cert. Indien u problemen blijft ondervinden bij het gebruik van de E-Cert, kunt u contact opnemen met de Ledenservice.

Ik ben vergeten mijn E-Cert te gebruiken bij het boeken van mijn reservering. Kan ik het nog steeds gebruiken?

Ja, het E-Cert kan worden gebruikt bij uw reservering indien de wijziging is gemaakt voordat u bij het hotel hebt ingecheckt op de merkenwebsite of radissonrewards.com. Houd er rekening mee dat dit niet van toepassing is als bij de originele reservering een vooruitbetaling werd vereist op het moment van de boeking. (bijv. vooruitbetalingstarief, aanbetaling).

Kan ik een E-Cert-reservering na het boeken wijzigen?

Ja, u kunt de reservering wijzigen zolang de nieuwe, aangepaste reservering voldoet aan de vereisten van het E-Cert en de wijzigingen worden gemaakt voor de originele incheckdatum. Let er echter op dat dit alleen van toepassing is op reserveringen waarvoor geen aanbetaling werd vereist ten tijde van de boeking (bijv. vooruitbetalingstarief, aanbetaling) en waarvoor geen wijzigings- of annuleringskosten van toepassing waren op het moment dat u de wijzigingen maakte.

Kan ik mijn E-Cert-reservering annuleren en het E-Cert voor een andere reservering gebruiken?

Ja, indien u de reservering annuleert voordat u incheckt in het hotel, dan wordt het E-Cert opnieuw geopend zolang de aanbieding nog niet is verlopen. Let er echter op dat dit alleen van toepassing is op reserveringen waarvoor geen vooruitbetaling werd vereist op het moment van de boeking (bijv. vooruitbetalingstarief, aanbetaling) en waarvoor geen annuleringskosten van toepassing waren op het moment van annulering.

Kan ik mijn E-Cert gebruiken om een hotelverblijf voor iemand anders te boeken?

Over het algemeen niet. De meeste E-Certs zijn niet overdraagbaar, maar dit kan per aanbieding verschillen. Bekijk de Algemene voorwaarden van het E-Cert om te bevestigen dat u het kunt gebruiken voor iemand anders.

Ik probeer mijn E-Cert te gebruiken, maar volgens de website heb ik het al gebruikt. Wat moet ik doen?

Controleer na het intypen van de E-Cert-code of u de juiste code hebt ingevoerd. Als dat niet helpt, of indien u een link hebt gebruikt voor toegang tot de website, dan kunt u als Radisson Rewards-lid inloggen op uw account om een lijst met beschikbare E-Certs en reserveringen te bekijken. Indien u geen lid bent of vragen hebt, kunt u contact opnemen met de Ledenservice voor extra hulp.

Ik kan met mijn E-Cert meer dan één kamer boeken, maar ik wil het E-Cert voor afzonderlijke reserveringen gebruiken. Is dit mogelijk?

Nee, u dient één reservering te boeken om de E-Cert-korting toe te passen op meerdere kamers. E-Certs worden gesloten bij een reserveringsbevestiging en kunnen niet meerdere keren worden gebruikt.

Ik heb meerdere E-Certs, kan ik die allemaal voor één reservering gebruiken?

Nee, er is slechts één E-Cert toegestaan per reservering.

Ik heb een elektronische cadeaubon (e-certificaat of e-giftcard) die kan worden gebruikt bij Radisson Blu, Park Inn by Radisson en Missoni hotels in Europa en het Midden-Oosten. Is een E-Cert hetzelfde als mijn e-giftcard?

Nee, een E-Cert is niet hetzelfde als een e-giftcard. E-Certs zijn niet te koop terwijl e-giftcards vooruitbetaalde cadeaubonnen zijn die via het internet en bij de deelnemende hotels kunnen worden gekocht. Lees meer informatie over cadeaubonnen.

Tarieven en beschikbaarheid controleren

Kamer1:
E-Cert-code :